Een paar maanden geleden maakte ik me klaar voor de winter en kocht ik een Taurus uit 2002, zodat ik Charline, mijn Mustang, voor de winter kon wegzetten. Ik ben erg blij met de auto, mijn familie heeft verschillende Taurussen en het zijn geweldige auto's. Het probleem dat ik heb, is een soort geklank dat van de voorkant komt. Toen ik de auto voor het eerst kocht, maakte hij alleen een licht geklank bij het hard nemen van bochten. Dus kroop ik onder de auto om het te onderzoeken. Mijn stabilisatorstang-eindverbindingen zagen eruit als afval, dus ik heb ze vervangen. Sindsdien is het geluid veel erger geworden. Eerst dacht ik dat ik ze misschien niet strak genoeg had aangedraaid, maar ik heb ze aangedraaid en het is nog steeds niet beter. Al mijn ophangingsonderdelen lijken in goede staat te zijn. Als ik een wiel omhoogkrik, is er geen speling links en rechts of op en neer. Mijn schokdempers en CV-gewrichten zien er ook prima uit. Niets lijkt los te zitten; Maar als ik op de voorkant van de auto duw, hoor ik een licht piepend geluid, maar het klinkt niet per se als de schokdempers. Ideeën?